Grilování zábava i radost

Grilování masa a grilování vůbec je nejlepší, co nejen v létě můžete dělat ze svými přáteli a kamarády. Tak na co čekáte. Hurá ke grilu a šup grilovat !
728x90
468x60_slevnicek

Recept na grilovaný Pikantní pstruh

Suroviny:

  • ¼ šálku citrónové šťávy        
  • 2 polévkové lžíce rozpuštěného másla nebo margarínu          
  • 2 polévkové lžíce rostlinného oleje         
  • 2 polévkové lžíce nakrájené petržele      
  • 2 polévkové lžíce sezamových zrníček     
  • 1 polévková  lžíce pikantní omáčky Green Amazon   
  • ½ čajové lžíce mletého zázvoru    
  • ½ čajové lžíce soli   
  • 4 pstruhy

Jak na to:

  1. Smíchejte uvedené suroviny v mělké misce. 
  2. Namáčejte pstruhy do namíchané marinády ze všech stran. 
  3. Nechte naložené ryby v marinádě a uložte je po dobu 30 minut až 1 hodiny do chladničky, občas je v marinádě otočte. 
  4. Poté pstruhy z marinády vyjměte a položte je na gril.
  5. V průběhu grilování pstruhy marinádou průběžně potírejte po dobu přibližně 5 minut. 
  6. Poté pstruhy otočte a opět potřete marinádou, než maso nezměkne, že je jednoduše oddělitelné vidličkou.



2 komentáře:

  1. Nedávno jsem se dostal ke slevovému kuponu do Bonfoodu, tak jsem taky objednal nějaké ryby. Přišly zamražené, takže jsem je rovnou šoupnul taky do mrazáku a čekají na mě, až je o víkendu hodím na gril. Nikdy jsem takhle neobjednával, vždycky jsem dělal z čerstvého, ale i tak věřím, že to bude hodně v pohodě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pstruha na grilu jsem nikdy teda nezkoušela, ale musím říct, že to vypadá opravdu zajímavě. Díky za tip. Problém je bohužel v tom, že zatím nemáme žádný gril. Nicméně už několikrát jsem uvažovala nad tím, jestli nekoupit alespoň nějaký elektrický, viz třeba https://www.avenberg.cz/k112-grilovani-elektricke-grily Otázka ale je, jestli to má smysl. Někde jsem četla, že ty elektrické grily prý tak dobré nejsou. Jaké jsou vaše zkušenosti? Díky za odpovědi. :)

    OdpovědětVymazat

Co máte nejraději na grilu?

Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti Ukaz Reklamu CZ zvýšení návštěvnosti stránek